Nu är det bara 10 dagar kvar till avfärd. Det känns väldigt overkligt att om bara några dar som kommer jag lämna det vanliga livet i Sverige för att åka till land med en het annan kultur.
Jag är har en så länge inte känt mig särskilt nervös men jag förmodar att den några timmar innan kommer vara väldigt hög.

Jag är väldigt exalterad inför resan till Israel. Det ska bli intressant att åka på denna resa och lära sig mer om livet och mycket annat. Jag tror att resan kommer visa mig vilka stora orättvisor det finns i världen och det kommer göra att jag blir mer tacksam för det jag har.

Resan kommer absolut bli något jag kommer minnas hela mitt liv och jag kommer aldrig kunna göra en liknade resa i framtiden. Nu hoppas jag bara dessa tio dagar går snabbt så att jag snart får åka iväg och uppleva något jag aldrig kommer glömma.
Mvh/// Agnes Granberg

Kommentera

Publiceras ej