Nu sitter jag och har äntligen tid för att skriva. Jag har inte packat än, det enda jag har gjort är att jag idag har valt ut vilka sjalar jag ska ha med. En bra början..
Jag och mamma har suttit och diskuterat resan och vi båda har haft svårt att förstå att jag verkligen ska åka! Idag är det alltså en vecka kvar... Jag kommer nog inte fatta att vi ska dit förrän vi faktiskt sitter på planet! 
 
Jag är faktiskt inte orolig över att ifall något går fel, som man kanske brukar vara när man åker någonstans man aldrig har varit, eller utan sina föräldrar, eller till ett land där omständigheterna är som de är. Resan är ju välplanerad och vi har duktiga ledare och det är bra och fina människor som jag åker med.
 
Jag är taggad till tusen och för varje dag som går blir jag bara mer och mer upprymd! Detta är en resa som jag kommer minnas för alltid, och det är kul att få fortsätta den pilgrimsvandringen vi i sommras tillsammans startade! 
 
// xoxo Theresa 

Kommentera

Publiceras ej