Det är nu bara en dag kvar tills vi åker. Det kanske snart börjar bli dags att packa resväskan för det har jag ju inte hunnit med ännu. Men det får jag nog göra snart, hehehe.

Jag är faktiskt inte så nervös som jag trodde jag skulle vara. Det är väl för att jag inte riktigt fattat att vi ska åka redan om en dag, det känns overkligt. Det här kommer verkligen att bli ett annorlunda påsklov för mig och för alla oss som åker tror jag. Att få åka till ett land som jag aldrig har haft tankarna på att åka till förut kommer att bli en lärorik vecka med många blandade känslor. Det ska bli intressant att få uppleva situationen mellan Israel och Palestina och hur mycket man kommer märka av det, hoppas det inte blir på något allvarligt sätt....

Det finns väl ingenting mer för mig att säga än att vi ses på flygplatsen!!!!!!!!! :)

//Alexander

Kommentera

Publiceras ej