Hallå allihopa Felicia här.
Jag är så taggad för att åka till kläppen nu!
Jag har varit med kyrkan och åkt skidor två gånger förut och det är alltid lika roligt, om inte roligare. Första gången jag var där så kom därifrån med massa nya vänner och jag hade haft så kul! Man får nya upplevelser där varje år oss lär man alltid känna flera nya, konfirmander som ledare:)
Just nu så håller jag på att packa (alltid i sista minuten hehe).
Jag lyckas alltid glömma något, typ min tandborste så får jag köpa en ny. Jag tror ärligt talat att jag har köpt en ny tandborste varje år jag har varit i kläppen....

Okej, nu tänkte jag dra igenom lite saker som jag tycker alla borde se fram emot lite extra i kläppen!
1. Johans super goda lasagne (jag gillar inte någon lasagne men tro mig den får dig att sväva på moln)
2. När vi får stanna vid kläppens livs påvägen hem fån backen
3. När liften stannar och man får en snökanon i ansiktet, en riktig favorit asså ;)
4. Att vi alla ska umgås och ha super kul tillsammans
6. Bussresan
5. Toppstugan har de godaste våfflorna, dem är nästan ett måste att testa men om inte så ska man iallafall gå in där och ställa sig och titta ut på balkongen. Man ser hur långt som helst, det är MAGISKT!!

Så nu ska jag återgå till mitt packande och jag hoppas att alla har haft en super mysig jul och jag ser fram emot att få hänga med alla de nya konfirmanderna i kläppen och sjäälvklart alla andra som varit där innan också:)) Ha en grym kväll så ses vi imorgon klockan 08 vid brämaregården. TAGGA TAGGA<33

Här är lite bilder som jag tog förra året också:))

 
 
 

1 kommentarer

Anonym

25 Dec 2015 21:20

Sista bilden var så tumblr😍✨

Kommentera

Publiceras ej