Men hallå bloggen!

Första dagen i backen och det var jätte kul! Man har ju väntat på detta i ett år, ända sedan vi åkte hem från fjällen sist:)

Började dagen med att träningsåka med Lindie. Kände mig lite ringrostig. Men träning ger ju resultat. Efter lunchen så åkte jag min fösta blåa backe utan att ramla. Men det gick inte så smidigt. Först när vi började åka så var den gröna backen stängd. Så tänkte vi ta den andra gröna backen som visades vara stängd så ju var tvungna att gå upp för den långa backen... Bra träning!

Fick ett sms från min brorsan, han skröt om att det snöade i Göteborg för det enda vi hade var konstgjord snö i backarna. Men på vägen hem från backen så började det snöa. Så haha brorsan vi har mer snö och du har blask ;)

Så sent på kvällen så åkte vi till Credos fjällkyrka uppe på berget.. Det är en jätte mysig idyllisk kyrka. Där vi firade mässa och hade en bra stund.

När vi var tillbaka på Försgården åt vi kvällsmat och så var jag tvungen att nanna redan runt tio tiden. Hade en så huvudvärk av den friska kalla luften. Men imorgon är det nya tag i backen.

Ha det bra!

Kommentera

Publiceras ej