Det känns både konstigt och superkul att det bara är 10 dagar kvar tills vår kommande resa tar sin start. Jag sitter här idag i ett soligt Göteborg och poetisk som jag är reflekterar jag över livet och över resan som ska göras. Att få se Israel som är ett land av både krig och splittring men också av hopp och en heldel tro kommer att vara väldigt känsloladdat. Klart att man är lite förberedd för det, men jag är inte säker på att man riktigt kan förstå situationen utan att vittna om den med egna ögon. Att få uppleva den +att göra det tillsammans med alla de fina vänner jag åker dit med kommer att vara obeskrivligt. (Men vi ska göra vårt bästa) Efter vårt senaste möta har det känt som att tiden flugit förbi så det känns som att det borde vara dags att packa snart. Börjar jag nu kanske jag är klar till när vi ska åka, med lite tur!

Hoppas ni andra är lika taggade som jag för denna resan, vi kommer att ha det finemang där!

PS. Glöm inte bra skor allihopa finns ingen okq8 bil för att rädda oss där inte!
MVH Joline

Kommentera

Publiceras ej