Lördagen var en ganska chill dag, vi spelade Beachvolley tillsammans, och även om vi delade upp oss i fyra lag, så gjorde det att man lärde känna de i ens lag bättre. Jag hamnade i ett lag som fungerade väldigt bra, men jag såg att de andra lagen också fungerade bra. Jag tror att alla kom varandra lite närmare efter det. Det fanns en fotbollsplan bredvid beachvolley planerna där ganska många spelade efteråt, det var jätte kul fast alla inte orkade spela. Det låg en kina restaurang i närheten där vi gick och åt efter att vi spelat klart.

 På eftermiddagen så fick vi gå runt och shoppa, tyvärr så hade jag glömt mina pengar hemma. Men jag är ändå inte så ledsen för det för det var verkligen superkul att få en riktig tjejshopping eftermiddag, då alla konfirmandtjejer faktiskt gick tillsammans den största delen av tiden fast man inte var tvungen att gå i en så stor grupp.

Kvällen var lätt en av de bästa, vi åt ute! Det var verkligen roligt, alla klädde upp sig mer eller mindre och vi åkte in till Alexanderplatz och åt på en restaurang där i närheten, när vi kom hem sen så fick vi vara uppe till ett istället för till elva. Så kort sagt så var hela dagen rolig och något jag gärna gör om.

// Ellen J

 
 
 

Kommentera

Publiceras ej